Afspraak maken
Burgerzaken werkt volledig op afspraak. U kunt direct online een afspraak maken. Ook kunt u ons bellen voor een afspraak. Voor het Klant Contact Centrum is het maken van een afspraak niet nodig. Voor een aantal producten moet u bij de aanvraag betalen. Doe dit bij voorkeur met uw pinpas.
Ophalen zonder afspraak
De volgende producten kunt u zonder afspraak ophalen bij het Klant Contact Centrum:
- al aangevraagd reisdocument
- al aangevraagd rijbewijs
- afvalpas
Bekijk voor u langskomt onze openingstijden.
Aanmelden in het stadhuis
Als u een afspraak heeft gemaakt, kom dan op tijd naar het stadhuis. U meldt zich bij de aanmeldzuil bij de ingang. Aanmelden kan met de QR-code op uw bevestiging of met uw geboortedatum. U kunt ook terecht bij het Klant Contact Centrum. Vervolgens neemt u plaats in de hal en wordt u opgeroepen via de schermen boven de balies.
Afspraak wijzigen of annuleren
Wilt u een gemaakte afspraak wijzigen of annuleren? Dit kan via de link in de bevestiging die u via e-mail heeft ontvangen. Heeft u geen e-mail ontvangen of heeft u andere vragen? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via telefoonnummer 14 038.